مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آبان 1401 ساعت 13:452022-11-21فرهنگي

فرخوان دومین جشنواره «انسان تمام» در قزوین 


دبیر مجمع مهدویت جبهه فرهنگی قزوین گفت: جشنواره «انسان تمام» با موضوع نقش انسان کامل در تکامل انسانی بشر و نقش انسان تمام در رساندن فرد و جامعه به تمدن متعالی برگزار می شود.

- قزوین- دبیر مجمع مهدویت جبهه فرهنگی قزوین گفت: جشنواره انسان تمام با موضوع نقش انسان کامل در تکامل انسانی بشر و نقش انسان تمام در رساندن فرد و جامعه به تمدن متعالی برگزار می شود.

رضا امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان دومین جشنواره هنری انسان تمام با موضوع نقش انسان کامل در تکامل انسانی بشر و نقش انسان تمام در رساندن فرد و جامعه به تمدن متعالی اظهار کرد: این جشنواره در بخش ادبیات داستانی در شاخه های داستانک، داستان کوتاه کودک، فیلمنامه و طرح رمان نوجوان، بخش شعر در شاخه های شعر کودک، کلاسیک و ترانه، در بخش گرافیک در شاخه های طراحی پوستر و تصویرگری کودک و نوجوان و در بخش آموزش خلاق در شاخه های طراحی بازی و طرح درس خلاقانه برگزار می شود.

دبیر مجمع مهدویت جبهه فرهنگی قزوین ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا اول دی ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را در بخش های مذکور به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و همچنین شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره به نشانی Ensanetamam.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرخوان دومین جشنواره «انسان تمام» در قزوین 

فرخوان دومین جشنواره «انسان تمام» در قزوین